Mamsen87 :) Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Ser noen nevner Ella Bella både her og på dib.. Men jeg skjønner ikke hva eller hvem det er så hvis noen vet så vil jeg gjerne vite..
*Lykkeliten* Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Det er hun som hadde de utroligste historiene, som nesten ingen trodde på.. Og DEN forlovelses historien.. Tror ikke på henne ihvertfall..
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ella Bella Karamella har innrømmet at hun bare tullet, både med trillingene og forlovelsen. Tror hun holder på med noen nye spøker nå, så hold bare øynene åpne... Leste et innlegg i sted, men har glemt hva hun kalte seg....
victomalia Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Ikke at jeg er så opptatt av det tullet, men er endel innlegg på anonymsiden ser jeg.
Puumi Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 sier bare Mirakelspiren, Frk Larsen etc... hun burde vel være opptatt i kveld siden hun skal gifte seg i morgen !!! ( not) Noen burde få hjelp, eller bare ett liv
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Frk Larsen er vel ikke Ella Bella? Hun har jo en helt annen profil, etter det jeg har skjønt. Og Mirakelspiren HÅPER jeg at er Ella Bella, for ellers er det utrolig synd på henne, så mye pes som hun mottok fra folk i gårkveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå