selma07 og engel Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 og må legge snuppa i narkose for å ta MR for å finne ut om det er betennelse i beinsubstansen... Stakkar lille venn, hun var så tapper idag.. kjemperedd alle disse hvitekledde menneskene som skulle klemme på benet hennes, tok blodprøver og ultralyd... Så får vi vite iløpet av helgen når det blir mr da.. sukk, er så bekymra og redd.... (
Næsningsfrua Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Huff, ikke noe artig når det er noe gæli med unga våre. Men det positive er jo at det skjer noe, at det blir undersøkt og tatt på alvor! Så får vi håpe at det er relativt harmløst, og lett lar seg fikse. Skal krysse fingrene for dere! 0=)
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Huff da, stakkars liten snupp!! Håper virkelig de finner ut hva det er og krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig. Klem til mammen og pappaen også! Og gratulerer med vel overstått og finfin bryllupsdag forresten! Jeg leser her inne, skjønner du, men er ikke inne og skriver så ofte
Mariamin Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Huff, det er alltid fælt når noe sånt skjer med barna våre. Men det går nok bra skal du se.. Dere blir godt tatt vare på, og det føles vel trygt. God bedring til snuppa.
Plutseliten :) Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Skjønner godt at du er bekymret og redd. Men det er bra de sjekker dette skikkelig opp,så hun kan få riktig behandling. Lykke til!
selma07 og engel Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Tusen takk for oppmuntrende ord alle sammen:o)Snakka med legen og han sa at dersom det er betennelse i skjelettet så må vi ligge på ullevål i to uker sånn at hun kan få intravenøs antibiotika, så skal hun ha vanlig antibiotika i 4 uker... neste er om det er betennelse i leddet, da skal hun ha vanlig i to uker og vi kan være hjemme, og siste er at det er en betennelse utenfor leddet på en måte, og da går det over av seg selv.. Håper på det siste... naturlig nok... Men da jeg fødte henne fikk jeg styrtblødning, mista 2 liter blod, grusom narkose og store smerter da de gikk inn for å stoppe blødningene før jeg ble lagt i narkose.. sikker på at jeg skulle dø da.. så fikk jeg en styrtblødning hjemme på badet 13 dager senere, ble kjørt i ambulanse og operert igjen... igjen sikker på at jeg skulle dø.. så måtte de gå inn igjen 4 dager senere, og da fikk jeg infekjson og ble liggende på sykehus en stund.. igjen sikker på at jeg skulle dø... og i august fikk jeg diagnosen posttraumatisk stress lidelse... Er erklært frisk nå, men kjenner at alt er aktivert igjen... Jeg syns at vi har hatt nok nå... Men håper at vi får undersøkelse iløpet av helga og at alt går bra.... igjen takk for omtanke!!
♥Snulder Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Jammen har du hatt mange tøffe tak!!! Jeg sender deg noen oppmuntringsklemmer jeg og! Og krysser fingrene for at vesla de skal bli frisk raskt!!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 uffameg, dere har opplevd nok for ei stund, det fine er jo at de vil finne ut av det. Jeg ønsker deg alt godt, og god bedring til lille jenta di! klem fra
Trollmora Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Sitter midt opp i det med sykehus akkurat nå, så jeg VET hvordan det er. Det som er sikkert er at alle vil bare barnets beste og det er betryggende. Stor stor klæm fra
Maud Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Jeg skjønner at mammahjertet skriker når du tenker på alt som muligens skal skje med lille snuppa di. Jeg håper dere snart får vite hva som skal skje sånn konkret sånn at dere kan forberede dere på akkurat det og ikke alle andre muligheter også. Jeg håper du snakker med sykehuset om din egen PTSD og hva du har opplevd før. Da er det lettere for dem å gjøre dette så enkelt som mulig for deg. Det ville være dumt hvis du ble retraumatisert nå. Stor klem og lykke til med videre undersøkelser
tebekaa Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Huff, dette var leit å lese! Krysser fingrene for at det er en sånn snill betennelse som går over av seg selv. Enig med deg i at dere nå har fått nok! Og Selma07, jeg håper du tar symptomene dine på alvor og får hjelp til å "stå han av". Du kan ikke ri denne stormen helt alene. Klem, klem, klem og god bedring til lillemor:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå