tesseliten Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Det var sååå koslig:) la ut et par bilder her og på bloggen min:) www.tessa.blogg.no virkelig å anbefale, hadde en kjempe aktiv jente i hvertfall:) Lykke til alle sammen:)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Grattis:) Ser kjempesøt ut:) Eg har også vært på 3d i dag...for en fantastisk opplevelse!
tesseliten Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Ja ikke sant:) åå nå går det fort for oss:) skal inn å se på bildene dine nå
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Ja tiden flyyyr:) Hadde ikke lagt ut bilder eg, men har lagt ut et par nå, av prinsen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå