Gå til innhold

viss eg legger thalie 2 timer enn vanligt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer hun til å våkne om noen timer da tror dere? at hun ser dette på som en hvil? har ikke hvilt i dag.. pleier å såve ca 4 timer på dagtid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrivefeil måtte jo til.. *viss eg legger hu 2 timer før enn vanlig*

Skrevet

det lurer jeg også på faktisk.!

Gutten min la seg nå han.. vært våken siden klokka 12 i dag.. han sov 1 time fra 11-12.. så håper ikke han er lysvåken klokka 5 i morgen tidlig!! men deilig med en lang kveld aleine da:)

Skrevet

Det er jo umulig å si sikkert, men jeg vil ikke tro det hvis hun er eldre enn 3-4 mnd.

Bare ha det mørkt hvis hun våkner.

Skrevet

eg liker best å såve lenge.. men så lenge hun ikke vakner kl 2100 å er lys vaken..

Skrevet

Da er det en stor sjangse for at hun våkner om et par tre timer ja! :( Hva med å prøve å holde henne våken kun 1 time til da? alt hjelper! :) Evnt la henne få sove 15 min nå? :)

Skrevet

hun er straks 11 mnd.. men kan bare gje ho flaske viss ho vakner..

Skrevet

får gå å ta eit bad med ho, se om ho kvikner litt til da ;)

Skrevet

min på 20 mnd la seg akkurat nå... helt utslitt, må antagelig vekkes i morgen tidlig i halv 9 tida... skikkelig sovedyr;)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har i dag lagt Christina klokken 17.30..hun har ikke sovet i hele dag så hun våkner nok til vanlig tid i morgen heldigvis:-)

Har gjort det ett par ganger før og hun har aldri våknet tidligere enn normalt selv om jeg har lagt henne tidligere...!:-)

Skrevet

no la eg ho, så får vi se når hun vakner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...