suza + 3 små Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Han er 5 mnd å har sett at han har rullet seg ett par ganger fra mage til rygg. Men ikke noe mer, virker nesten som han ikke gidder.
Ned 20,4kg.. Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Min store gutt (2mnd) har allerede rullet både fra rygg til mage og fra mage til rygg.. Kjempestolt!!
ruffen Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jenta vår på 6 mnd ruller fra rygg til mage, men ikke andre vegen. 2 mnd er ekstremt tidlig! Gjør han det hele tida, eller velta han bare? Huff..du kan få det travelt snart du. )
mamman til leon og Noah Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 å da skjønner jeg du er stolt, min rulla når han var 3.5 mnd og jeg er veeeldig stolt hehe han ruller hele tiden. tok noen dager før han skjønte hva han skulle gjøre med armen hehe men nå er han 4 mnd idag og det går unna ruller til lekene og tar de
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Emilie rulla fra mage til rygg da hun var 2.5 mnd og fra rygg til mage da hun var 3 mnd og 11 dager! Jeg rulla fra mage til rygg da jeg var 2.5 UKE jeg i følge mamma! :S Og andre veien ikke lenge etterpå! :S Men det synes jeg er litt vel ekstremt da!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Eg har en treging eg, han har rullet 1 gang fra mage til rygg når han var 3,5 måneder. Men ikke gjort det siden og nå er han 4 måneder....
shimonie Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 ikke sikkert han ser poenget;) her rulla han fra mage til rygg fra han var en 3-4 mnd, de siste ukene har han rulla fra rygg til mage. han blir 6 mnd til uka.
Kjukka Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Mi var 5 mnd. når hun rulla fra mage til rygg helt bevisst. Hvis jeg skal ta med de gangene hun hadde flaks og kom seg rundt, så var hun vel 2 mnd. Er veldig forskjellig fra unge til unge, og noen kan det, men de gidder ikke. Ikke noe å stresse med iallefall.
MegOgAlleMine Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Bevisst begynte sistemann her i huset å rulle beggeveier ca 4,5.. er nå 5,5mnd og ruller unna
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Her går det unna fra mage og over på rygg,2 mnd igår;)Holdt på ei uke tenker jeg;)Er ikke alltid det er bevisst da han rett og slett bare velter men andre ganger vil jeg si det er bevisst;)Er en liten kjekkas og virker som han blir kjempestolt selv og da får ligger da og ler og smiler og gjør seg til for oss:)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Jeg tror det er svært uvanlig at babyene ruller bevisst i 2mnd alder. Gutten min startet sin bevisste rulling (begge veier) når han var 6 1/2 mnd gammel. Nå ruller han rundt i leiligheten på oppdagelsesferd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå