vesle linselus Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 hei jenter. slimpropp har sagt hei og hadet. denne gangen er tegnings blødningen på besøk ser jeg.... spørsmålet mitt da er om fødselen er like rundt hjørnet? Jeg har termin idag, og kjenner det murrer godt i rygg og mage, men det har det gjort i et par uker allerede... men om litt blod kommer, sammen med slim - det må jo bety at noe er iferd med å åpne seg litt? hadde jordmor time igår, og ho sa alt var modent og klart...hva tror dere?
Figa *Fødeklar* Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg trodde tegningsblødning var et tegn på at fødselen var i gang jeg... Ville ikke trodd at det var så lenge igjen hvertfall!
vesle linselus Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 ja, jeg også tror at fødsel omtrent er igang.... det kjennes vel egentlig sånn også... skummelt nesten dette.....
Allean, Fia og lillebror Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hei, titter litt innom selv om junior er ute;) Jeg fikk tegningsblødning på dagen den 30 mai. Tidlig om morgenen den 31 startet riene, så vi krysser fingrene for at det snart skjer noe hos deg. I kveld tenker jeg det er siste gangen du legger deg med stor mage for denne gang;) Lykke til!
Bilingüe Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er bare 37+2, og fikk tegningsblødning forrige natta, med mensmurringer og hele pakka. Men etter å ha undersøkt litt mer på sidene her, ser det ut til at folk føder alt fra timer til en måned (!) etter dette, så det betyr ikke nødvendigvis at fødsel er nær. Men ting skjer hvertfall da Min blødning og mine murringer har gått over, og jeg er nå tilbake til normalen. Forsåvidt greit at han venter hvertfall en uke før ankomst
L@boline Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Tegningsblødning kan man få flere uker før fødselen, men hvis slimproppen har gått vil jeg tro at fødselen er rett rundt hjørnet. Du sier jo at du føler at fødselen er nær forestående så da er det sikkert det :-) Lykke til!
vesle linselus Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2008 og der er visst riene igang.... ;-)
en til;) Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Masse lykke til!!!!! Saa spennende.Haaper du faar en flott opplevelse. Er riene regelmessige?
vesle linselus Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2008 ikke helt... mellom 7 og 12 min..... ringte sykehuset, skulle vente til riene har vært regelmessige under 10 min i en time, så jeg får kose meg litt hjemme....
vesle linselus Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2008 det er blod, kanskje litt brunlig eller litt rosa, som gjerne kommer med slim. ikke voldsomme mengder, men litt. det er visst tegn på at det åpner seg, sånn jeg har forstått det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå