Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde du med saken fra i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakket med henne. Hun sa jo selvsagt at hun absolutt ikke hadde gjort det mot mini. Slått ham. Men HVIS hun hadde gjort det hadde hun selvsagt ikke innrømmet det heller. Hun virket veldig overasket, men jeg sa samtidig at vi ikke anklagde henne, men at det var rart han skulle finne på noe slikt. Hun nevnte en episode som hadde skjedd samme dag hvor han ble sinna på henne fordi hun tok en leke fra ham. Men i følge henne gikk det fort over. Snakket litt frem og tilbake og hun ville gjerne høre hva mini sa og han fortalte samme historien til hun. Så virket han litt oppgitt og sa: men du slo meg jo også gjorde du sånn (viste klyp i armen) Hun sa hun skulle snakke med de andre voksne om kanskje det ahdde skjedd noe annet hun ikke visste om. Det føltes litt slik at hun sa det vi ønsket å høre. Jeg kommer til å følge nøye med hvertfall, det sa jeg til henne. Jeg tror hun slo ham. Det er godt mulig det avr første gang og det skjer sikkert ikke igjen. Men jeg kjenner gutten min og når han så henne rett i øynene og sa: du slo meg jo! fjernet det all tvil for min del.

Skrevet

Men om du er overbevist om at noe slikt er skjedd så tok du vel kontakt med styrer/barnehagesjefen + at du ringte HS for å få info om hvem man skal ta kontakt med slik at du får dette på det rene?

Skrevet

Jeg synes du overreagerer, Mamma26<3.. Jeg tror han ikke har blitt slått.. Og han kløyp og slo selv..

Skrevet

Samme for meg hva du tror vel,? Man kjenner sitt eget barn best

Skrevet

Men har du gått videre med det?

Skrevet

Hvor gammel er gutten din?? Jeg hadde undersøkt lenge og mye før jeg tok minis ord for god fisk.. Han fantaserer mye.. Og at jeg lekeklapper han på rompa kan bli til at mamma slo meg.. Med hylgrin...

Skrevet

Jeg håper virkelig du ha gått videre med det, hvis du tror din gutt snakke 100% sant.. For da er dette alvorlig. Men gå frem på den korrekte måten, for hvis ikke kan folk bli såret. Vi hadde en lignende sak med vår for noen mnd siden, og man velge jo å tro sitt barn. Vi gikk til ped leder på avd, ¨så snakket vi med den det gjalt. Hadde god dialog, og etter grundig undersøkelse, fant vi ut at grunnen til at han sa at hun ene i bhg hadde slått han var fordi han følte seg urettferdig behandlet av henne. Og dem hadde akkurat lest bøker om at man ikke skal slå osv.. Og små barn ha livlig fantasi.

Skrevet

Jeg har ikke gått videre med det nei, av den enkle grunn at det er fortsatt den 1 prosenten jeg ikke vet. Det er fælt at en person skal evt miste jobben sin hvis hun faktisk ikke har gjort det. Vi skal følge nøye med videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...