Gå til innhold

Hater å sitte å vente.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

er på dag 29 i syklusen, sitter å venter på at mensen skal komme.. for eg tenker den gjør det... Men har fått mere vonde pupper i dag, men har jo masse menssmerter. Hadde masse stikkinger i magen sist helg, men vet ikke hva det er. Våger ikke tro at jeg er gravid, men klarer ikke la ver.. jeg kommer til å bli sååå skuffet når mensen dukker opp..

 

natt til torsdag drømte jeg at jeg fikk masse positive tester... jeg testet med el test i går og i dag, di var like så positive som da jeg hadde el, vet jeg hadde el for tempen steg, men strekene var ikke like sterke da som det står di skulle være.

 

Tenkte jeg kanskje skulle teste i morgen viss jeg skal ut på byn, da er det litt greit å vite først om jeg kan drikke eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som sanndrømmer at de tester positivt :-D håper at det stemmer med deg også. Lykke til med tesingen. Har selv IKM den 5 juli. klarer nesten ikke vente. Bestilte tester idag. Så nå venter jeg på postmannen :-D hehe.

 

Noen sier jo at det går an å bruke EL tester som "graviditetstester" så kanskje det er noe i det :-) Får krysse fingrene.

 

Lykke til.

 

oppdaterer du i morgen når du har tatt en test?

God helg.

klem

Skrevet

Lykke til!

 

El testene mine har hatt streker i en uke nå, litt variasjon har det jo vært men ikke like mye som forventet. Mener selv jeg har eggløsning i dag -i morgen, men streken er ikke like sterk som den andre!

 

Drømte det samme forrige natten, men det er nok mer en drøm enn sanhet, i og med at jeg regner med å ha EL i dag. Men med gutten vår drømte jeg om positive tester før jeg fikk dem!

 

Ønskerbabyelykke: vi har IKM samme dag!!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ja det er kjedelig å vente på IKM....jeg er der først om 12 dager..

De siste dagene har jeg roet meg litt fordi jeg ikke tror jeg er gravid. Jeg er optimist rundt mannen min, for vi har hekket "for gull" for å si det på den måten.. Men jeg har ikke kjent noe hittil...vet der er tidlig, men null niks og nada...

Ikm 2 juli... 12 dager til det.

Jeg har ikke testet etter el da vi er i første prøveperiode. Tester nok hele neste periode.

 

Lykke til folkens!

Skrevet

Ja det er jo litt tidlig ja Tina-Mari....

 

Mener jeg drømte noe når jeg ble gravid me snuppa også, men husker ikke helt...

 

Jeg har en del menssmerter nå, så jeg får vel mensen sikkert... Men jeg hadde jo også menssmerter hver gang jeg egentli skulle hatt mensen når jeg gikk gravid sist også... Lov å håpe, men jeg har ikke mye tro, har prøvd så lenge at jeg nesten har gitt opp, selv om mange har prøvd lenger enn meg og det har klaffet så det er ikke godt å si når det dukker opp noe...

 

Jeg skal oppdatere dere når jeg har tester, mest sannsynlig negativ men... vet ikke sikkert om jeg tester i morgen heller, men har jeg ikke fått mensen innen helga så tester mandag hvertfall... Vi får se om tempene holder seg oppe eller om de synker.

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Man må prøve å holde humøret oppe. Vet det er lettere sagt enn gjort.

Ja hvor lenge ha du prøvd?

Vi er jo bare i 1.pp!

Skrevet

har prøvd i 1,5 år nå.... Lang og slitsom prøvetid... Ustabile sykluser, fant ut at jeg har PCO, vert plaget med en cyste siden juli/august, har hatt kikkhullsoperasjon 24 april og hatt stabil syklus etter det, så nå håper jeg på klaff... jeg skal til gyn 16 juli igjen for å se hva vi skal gjøre videre, om jeg ikke har blitt gravid før det da så klart

Skrevet

Masse lykke til! :)) Håper virkelig at det klaffer for deg nå! Ustabil syklus er noe dritt... Har du noen symptom på PCO eller så de det bare på lap?

 

Skal krysse fingrene for at du tester pos i morgen!! :))

Skrevet

Elisabeth´77: Ja har masse masse symptomer, spesielt hårveksten, magen, vanskelig å ta av kiloer, hadde ustabile sykluser, enorme menssmerter ved mens, og vondt i eggstokkene....

 

ja om jeg tester i morgen, det er bare viss vi går ut i morgen, viss ikke venter jeg til mandag om mensen ikke har dukket opp

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Da håper jeg dere skal ut i morgen! Det er så ille å vente på svar her inne.. Kjenner jeg blir helt gira, krysser fingrene osv!!

Spennende!!!!!!!!!

 

Ja syklus krøll vet jeg litt om...ventet 2 år og 10 mnd på mensen etter jeg sluttet på p-sprøyta.

Skrevet

Ja det kan ta sin tid det desverre...

 

krysser alt jeg har jeg også, håper vi endelig har klart det... men tør ikke håpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...