Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy faen så forferdelig. Håper de legene som gjorde feil mister jobben! Stakkars foreldre og ikke minst den lille babyen

Skrevet

ååh herregud så grusomt.. kom til å tenke på min egen fødsel.. han var 4960g og hang fast han også.. :( heldigvis gikk det bra med han da..

Skrevet

Usj - fikk helt frysninger her... Hadde hastekeisersnitt selv. Stakkars stakkars foreldre.

Jeg lurer veldig på hvorfor de drøyer sånn med keisersnitt. "Av hensyn til barnet" sier de alltid, men går da som oftest helt greit med ks.

Jeg mistenker at det ofte ligger økonomiske hensyn bak... Har hørt at et keisersnitt er ganske dyrt. (er jo mange som jobber på deg + du må ligge lenger på barsel)

Skrevet

uff fikk helt vondt jeg nå. Denne gutten skulle ha levd han nå :(

Forbanna det leger altså som trur de vet best!!

Skrevet

Skjønner ikke at dere kans itte å si forbanna leger og håpe at de mister jobben på dette. dere er vel ikke leger , så da vet dere ikke helt hva dere sankker om. Den stakkars legen er et menneske som garantert satt oppe hele natta og gråt av denne feilvurderingen. Det er maaaange barn i den vektklassen som fødes på normal måte og det går bra.

Såklar er dette tragisk og jeg fikk panikk da jeg så bildet. Fant ikke knappen for å lukke siden. Og ja, det ER urettferdig, men ikke legens feil!

Skrevet

Huff så forferdelig!!!! fikk helt frysninger av å les det, stakkars folk. Jeg fikk en gutt på samme vekt, som også reagerte med nedsatt hjertelyd på riene. Ble tatt keisersnitt etter noen timer, men fikk beskjed om at livmoren var begynt å revne, så hvis de hadde ventet lengre hadde det vært kritisk for både meg og barnet. Synes også det virker som at det skal fødes normalt for enhver pris i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...