Gå til innhold

UL i dag


Jomfru79

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på min andre ul. Heldigvis kunne legen(og jeg) denne gang se det fantastisk llille hjertet slå som bare det. En vanvittig deilig følelse altså. Skal ned igjen august for ny ul. Gleder meg allerede.

Noen andre som har vært på ul enda?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Så bra å høre:) Hvor langt på vei er du? Håper på UL om en ukes tid.. Er bare 4+2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på 2 UL, gyn. har ikke funne noe embryo noen av gangan,men han ser at æ e gravid i livmorhula. Har tadd hcg prøve,ska ta en til i morgen også skal æ tilbake på en 3. ultralyd på torsdag, E 6+5.

Håpe på det beste!

Glad for at alt e vel med dokker:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i går for å bli litt beroliget. Så hjertet slå! Det var en utrolig deilig følelse! Krysser fingrene og håper at alt går bra framover. var 6+5 i går og klædden var 8 mm. Terminen jeg har regnet meg fram til stemte helt perfekt oxo, og ikke legens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt tidlig for ul egentlig, de ser sjelden noenting så tidlig i stadiet. Hvis jeg var deg ville jeg ventet til uke 8 eller noe..da ser de ting mye bedre og hjertet slår. :-) Bare et lite tipa så du slipper å kaste bort penger på ul, også finner ikke legen noe...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...