bejb25 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 jeg har fått resept på xenical av legen... skal ned ca 17 kilo.. noen som har erfaringer å komme med?? både negative og positive..
mamma06og 10 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 har bare negative opplevelser med den, beklage. Off. Var kjempe glad når eg endelig fikk disse tablettene og gikk hjem for å prøve de. Men du kan ikke spise noen ting uten at det kommer ut. har du litt smør på skiven så får du diare.... . å dersom du må på toalettet må du være der innen 2 min, ellers kommer det i buksa... dyre er de også
MiEli Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Heeelt enig! Aldri mer. Blir jo hjemmeværende av disse, kan jo ikke dra noen plass når en må på do heeeele tiden! Ikke funka de heller, gikk ikke ned et gram jeg. Ikke meningen å knuse forhåpninger her, håper de virker for andre, men for meg var det ihvertfall noe drit (bokstavelig talt!) Kan godt nevne også at jeg har prøvd det meste, og det eneste som funker for meg er å kutte ned på karbohydrater. Gikk ned 12 kg på 2mnd ved denne metoden, men så ble jeg gravid da så nå har jeg ikke vært så flink. På an igjen etter babyen har kommet ut ihvertfall. ) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå