Kåre Moradi Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har dere fått ny utgave i det siste? Så nytt nummer med Nemi-Lise på forsiden på butikken nå, men har ikke fått det selv. Hm...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg fikk det også for et par dager siden.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ja, jeg har fått det. Men tror det er første gang jeg har fått det så tidlig i forhold til når det kommer ut i butikken.... Syns alltid det er i butikken før jeg får det!
Kåre Moradi Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Jaja *sukk* får ringe på mandag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå