englestøv......<3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hei er det noen der ute som har et godt tips til nydelig muikk som kan være flott åbruke under en fødsel.. Har noen gode erfaringer eller tips vil jeg gjerne høre fra dere.... vennlig hilsen ingunn
endelig mamma t 2 :) Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Har ikke tenkt på akkurat det... Vet at sist i allefall kunne det sikkert ikke brydd meg mindre om det var bakgrunnsmusikk eller ikke, jeg klarte så vidt å få meg hvor mange mennesker som var i rommet til enhver tid Hvis åpningsfasen er grei (og lang...) kan det jo kanskje være en ide Ville satset på Enigma e.l.
Duracella Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg må si at jeg ville ikke registrert om det ble spilt klassisk eller death metal under fødselen. Jeg var så opptatt inne i meg selv, om du skjønner hva jeg mener. Musikk falt meg ikke inn en gang. Men det måtte blitt noe velkjent og litt rolig, hvis jeg skulle velge.
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Ser for meg at jeg vil trenge stillhet rundt meg, ikke mas (jeg er sånn hele tiden når jeg skal konsentrere meg da...).
Herkules Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Om det hadde vært musikk under fødselen sist så hadde jeg ikke klagt merke til det. Med mindre det hadde vært noe skikkelig plagsomt sjas Tror virkelig jeg går for stillhet denne gangen også
sorlandet Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Hadde på radioen litt under forrige fødsel, men kan ikke huske at jeg registrerte så mye av det. Var mest for mannen sin del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå