Gå til innhold

Bekkenløsning etter svangerskap??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en del problemer med bekkenløsning de siste 4 mnd av siste svangerskap. Ikke super alvorlig, men måtte passe på hva jeg gjorde og hvile en del. Trodde det ble helt bort da jeg fikk sistemann i januar, men synes nå at jeg har fotsatt vondt akkurat på det samme stedet.

Kan det være at jeg fortsatt har bekkenløsning, selv etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og har det! trodde det skulle gi seg men.. henger litt igjen gitt.. kjedelig det der..

Skrevet

Jeg hadde rimelig alvorlig bl... Og er enda plaga. Ifølge helsesøster kan det faktisk sitte igjen hele livet... :(

Skrevet

Kjenner det jeg også...

Spesielt om jeg har sittet i ro lenge, eller går lange turer.

Håper det går seg til...

Skrevet

Kjenner det enda jeg og. Virker nesten som om det har kommet tilbake i mitt tilfelle. Lillemor er nå 7 mnd

Skrevet

hadde det ikke selv men spurte fysioterapauten på føden om dette pga vennina mi fikk det etter fødsel.

Dette sa ho til meg;Få en legetime,og se om legen kan henvise deg til en fysioterapaut.Det har ho krav på.

Skrevet

JA!! Uten tvil! Jeg har hatt bekkenløsning i varierende grad siden jeg var 10 uker på vei med førstemann, dvs siden mai 2005... Gikk ikke til fysipterapaut før jeg ble gravid med minsta vår, og jeg går fortsatt til behandling (hun er 4,5 mnd). Har fått øvelser som jeg skal gjøre, og er i det hele tatt mye bedre nå enn jeg var etter at jeg fikk førstemann. Fysioterapauten min sier at bekkenbåndene fortsatt er sår etter sv.skapet, og at dersom jeg ikke gjør øvelsene mine, så kommer de til å være sår og irriterte leeeenge...

Skrevet

det kan det. Jeg har faktisk opplevd å bli bedre for så å bli værre igjen etter en stund fordi jeg ikke lenger tok hensyn til kroppen min. Jeg var dessverre ikke helt bra igjen etter nr. 2 da jeg ble gravid med nr. 3 nesten 3 år etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...