Toyajenta Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Så det var litt stille her inne. Jeg lurte på om det er noen andre her inne som kanskje er litt ensomme? Jeg har ikke så mange venner lenger og bor på et sted det ikke er så lett å få nye. Ingen av de vennene jeg har har barn heller, så kunne tenkt meg noen å snakke med av og til noen som vil?
"Liljen" Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hei..jeg er helt ny her.. Har aldri prøvd meg på noe chatte greier før.. Jeg ble mor som 17åring.. Det er nå seks år siden, men jeg husker godt hvordan det føltes.. Det kjentes veldig ensomt..var jo ingen av vennene mine som skulle ha barn..eller hadde barn.. Det har blitt mange stille kvelder etter at min datter la seg.. Merka godt hvem som var virkelig venn da..Og for å være helt ærlig..det var ikke mange! Det er litt sår..ikke sant? Alle de jentene du har delt alt med har plutselig ikke tid til deg lenger..
Dancing Queen Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Hei. Jeg kjenner meg veldig igjen. Mistet mange venner når jeg ble mamma for 7 mnd siden. Bor på ett lite sted og her er det ikke mange av oss litt yngre mødre. Hvor bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå