lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 skulle bare sjekke kontoen i dag, fikk meg et lite sjokk, der va jeg plutselig blitt en del rikere....søkte om engangstønad for 2 uker siden og allerede nå har nav gitt meg pengene:) er riktig nok i uke 30, men trodde faktisk at det kom til og ta enda et par uker til før søknaden var ferdigbehandlet og jeg fikk pengene! er vanligvis ikke så fornøyd med nav, men i dag ska de bare få skryt:)
Dette skal gå bra Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Det var noe annet enn jeg har fått til svar.Jeg sendte inn min søknad om foreldrepenger for ca.3 uker siden og fikk brev i posten idag om at de har 3 mnd. behandlingstid. Jeg vil få svar innen 9/9. Jeg har termin 14/8 og går altså ut i permisjon i midten av juli! Har fått med meg at en bør søke i god tid, og trodde jeg gjorde det når jeg søkte når jeg var i min 30 uke, men tydeligvis ikke... Men, men. Ikke noe å gjøre med. NAV er NAV, og de kan jo gjøre som de vil.
Yvonne04&Leon08 Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 jeg søkte for 3 uker siden, og fikk beskjed nå på mandag att dem skulle ordne det i løpet av uka, ringte dem i dag, og da hadde den dama tatt fri, er ikke fornøyd med nav nå og har aldri vært det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå