Gå til innhold

noen andre som har bestilt tester idag :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg som en unge til posten skal komme. Pleier bare ta 3 dager så pleier jeg få testene fra billigtester :-) har ikm 5 juli(hvis ikke syklusen spinner vilt)

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har :)

Er 6 dager over IKM, bare negative tester og ingen mens:(

Så har bestillt nye tester som jeg kan ta neste uke:)

(hvis jeg ikke får mensen da)

Skrevet

Bestilte tester for to dager siden, CB, godt de ikke er her, hadde sikekrt brukt dem opp alt...!!! IKM 5 juli, gleder meg! For akkuratt 2 år siden skulle vi feire bursdagen til en kamerat 7 juli, da slo testen ut 1juli, den gangen var det også IKM 5/6 juli... I år skal vi dit den 5!!!!!

KLarer jo ikke å fokusere på NOE annet!!! HJELP hvordan skal man klare seg de neste ukene, for ikke å si mnd som det godt kan ta!!!

Skrevet

Jeg bestilte i går, 10 strimler og en CB, gleder meg spendt. Aner ikke når IKM er og har ikke fått mens eller posetiv test.

Skrevet

Jeg bestilte også tester i går, gleder meg til å bruke dem ;)

Skrevet

Jeg bestiller på billige-tester.no :o) tar ca 3 dager så er de i posten. Gleder meg som bare det til å teste. Hvis ikke tanta dukker opp. syns jeg kjenner murringer både her å der. Å brystene er så såre å opphovnet. Skikkelig vondt :-(

klem

Skrevet

Jepp, jeg bestilte el-tester og grav. tester i dag. Sånn pakkeløsning.

Klarte å ødelegge donna saliva fertilitetsmonitoren min her om dagen, så måtte ha meg noe nytt... Selv om el nok er over og IKM sånn ca 1-3 juli... Men kjekt å ha i skapet om det ikke skulle klaffe 1 pp! (selv om håpet er der, har vært øm i magen hele uka....) Blir spennende om jeg merker noe mer neste uke...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...