*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Gleder meg som en unge til posten skal komme. Pleier bare ta 3 dager så pleier jeg få testene fra billigtester :-) har ikm 5 juli(hvis ikke syklusen spinner vilt) klem klem
Rita og rampetrollan! Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har Er 6 dager over IKM, bare negative tester og ingen mens:( Så har bestillt nye tester som jeg kan ta neste uke:) (hvis jeg ikke får mensen da)
Gizom81 Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Bestilte tester for to dager siden, CB, godt de ikke er her, hadde sikekrt brukt dem opp alt...!!! IKM 5 juli, gleder meg! For akkuratt 2 år siden skulle vi feire bursdagen til en kamerat 7 juli, da slo testen ut 1juli, den gangen var det også IKM 5/6 juli... I år skal vi dit den 5!!!!! KLarer jo ikke å fokusere på NOE annet!!! HJELP hvordan skal man klare seg de neste ukene, for ikke å si mnd som det godt kan ta!!!
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg bestilte i går, 10 strimler og en CB, gleder meg spendt. Aner ikke når IKM er og har ikke fått mens eller posetiv test.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Jeg bestilte også tester i går, gleder meg til å bruke dem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2008 Jeg bestiller på billige-tester.no ) tar ca 3 dager så er de i posten. Gleder meg som bare det til å teste. Hvis ikke tanta dukker opp. syns jeg kjenner murringer både her å der. Å brystene er så såre å opphovnet. Skikkelig vondt :-( klem
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Jepp, jeg bestilte el-tester og grav. tester i dag. Sånn pakkeløsning. Klarte å ødelegge donna saliva fertilitetsmonitoren min her om dagen, så måtte ha meg noe nytt... Selv om el nok er over og IKM sånn ca 1-3 juli... Men kjekt å ha i skapet om det ikke skulle klaffe 1 pp! (selv om håpet er der, har vært øm i magen hele uka....) Blir spennende om jeg merker noe mer neste uke... Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå