Gå til innhold

Ikke noe koselig, men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man mister et ufødt barn... Fra hvor tidlig er det normalt å ha gravplass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at mamma fødte dødfødt i 6.mnd.. Han har ikke noe gravplass, men det er en del år siden da.

Skrevet

Jeg tenker vel at man ikke skal bry seg så mye om "normalitet" her. Hvis man ønsker eget gravsted, så bør man ha det. Sorg kan ikke måles i størrelsen på barnet. Alternativt finnes det fellsgraver for små fostre som ikke har eget gravsted.

Skrevet

Jeg fødte vår sønn i uke 22+3. Vi har et eget gravsted til honom. Alternativene vi fikk var, eget gravsted, eller begraving på minnelund.

For de som ikke vil ha et eget gravsted og ei heller ønsker å se det for tidlig fødte barnet, får barnet begravet på en felles minnelund. D jan da senere få opplyst hvor barnet deres ligger om de ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...