Gå til innhold

Andre som bruker Sea Band??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bruker det mot kvalme, hjelper ikke akkurat men har dem på, men greia er at det gjør så vondt i håndleddet auau.. må drive å flytte på den hele tiden.. gjør jeg noe feil eller?? andre som har vondt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det. Jeg får ikke vondt i håndleddene. Sikker på at du har de på riktig sted? Den skal være 3 fingerbredder nedenfor håndleddet. Jeg synes det tar litt tid før den virker, så jeg har den på døgnet rundt. Tar de bare av i dusjen

Skrevet

Oki.. takk.. skal prøve litt frem og tilbake her hehe.. er 8+4 så har en stund igjen gitt..

Skrevet

Jeg har også brukt det, synest i grunn bare de tok toppene av kvalmen jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...