Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har bruker det mot kvalme, hjelper ikke akkurat men har dem på, men greia er at det gjør så vondt i håndleddet auau.. må drive å flytte på den hele tiden.. gjør jeg noe feil eller?? andre som har vondt??
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg bruker det. Jeg får ikke vondt i håndleddene. Sikker på at du har de på riktig sted? Den skal være 3 fingerbredder nedenfor håndleddet. Jeg synes det tar litt tid før den virker, så jeg har den på døgnet rundt. Tar de bare av i dusjen
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Oki.. takk.. skal prøve litt frem og tilbake her hehe.. er 8+4 så har en stund igjen gitt..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har også brukt det, synest i grunn bare de tok toppene av kvalmen jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå