askepott Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 hei eg er blitt litt bekymret nå siden eg har hatt stikking/intens smerte nederst i bekkenet/magen to ganger nå på tre dager. eg er akkurat 5 uker på vei i dag. har ikke blødd eller noe. er bare en intens smerte helt nedde i magen som går nedover mot venusberget før den så avtar. dette varer kanskje i 10-15 minutter hver gang. er det noen som har opplevd dette før eller vet hva det kan vært? har lest litt rundt på nett og de fleste mener dette er fordi livmoren utvider seg eller at babyen vokser, men er lit bekymret.... på forhånd takk for svar
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Det er helt normalt:) Det kommer og går litt;) Har det samme jeg også, men ikke så intenst som deg. Er jo livmora som skal bli større for å få plass til ett barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå