Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvilken jeg skal kjøpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Veldig usikker på hvilken jeg skal kjøpe.

Skrevet

Jeg har Avent sin manuelle, funker helt greit.

Styra veldig til å begynne med, men nå går det greit.

Kan ta litt tid før utdrivningsrefleksen kommer i gang, det er ofte det som er det vanskelige. Lukt på et plagg som tilhører babyen, det pleier å hjelpe her:-)

Hvis du skal pumpe ofte er det nok lurt å kjøpe en elektrisk, men en manuell duger til pumping en gang iblant!

Skrevet

veldig fornøyd med avent sin

Skrevet

Som sagt over så anbefaler jeg elektrisk dersom du skal pumpe mye. Jeg måtte pumpe mye i begynnelsen, og jeg tør ikke tenke på hvordan det ville ha vært om jeg bare hadde en håndpumpe. Jeg har Avent sin elektriske, den kan også brukes som håndpumpe, og er veldig fornøyd med den. Det er selvfølgelig dyrere enn en håndpumpe, men skal du pumpe mye er det verdt investeringen.

Skrevet

Jeg har også avent sin og har vært veldig fornøyd med den. Pumpet i perioder hver dag med den og synes det fungerte veldig bra til det. Tror ikke jeg hadde likt å bruke en elektrisk, for endret ofte tempoet på pumpingen mange ganger underveis og sånn jeg har forstått det er det vanskelig med de elektriske (men det er mulig jeg tar feil). Hos meg var utdrivingsrefleksen så god at når den satte i gang, så trengte jeg nesten ikke å pumpe, for melka strømmet ut uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...