Poteto Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 er det noen som IKKE er ella bella nå for tiden eller??
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Frøken Larsen er blivende 7barnsmamma på skravle. Lurer på om barn nummer 7 skal hete Pippi, for det ønsker storesøsknene. De andre barna er også kalt opp etter figurer i bøker. Javisst. H*n kan ihvertall kunsten å underholde
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Haha, morsomt. Jeg har fått med meg at det finnes et "forumtroll" her, og nå er det visst meg... Må bare le jeg altså... :-) Er helt ekte !! Hehe... ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Ja, mistenker det jeg også. Hun skriver på samme måte som ellers. bruker mye hehe.. og ;-). Synes folk bare skal ignorere henne. Hun har det sikkert ikke så bra egentlig.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Hm... Eg skal ikkje seie noke sikkart, men eg trur ikkje da er hennar. Ho har ei anleis skrivemåte tykjar er .
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Hehe, jo takk jeg har det ganske fint jeg! Takk som bryr deg... :-) Blir for teit dette her altså. Å skjule dere bak anonymknappen... ! ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Hun skriver nøyaktig slik hun gjorde som Rosa Lisa i hvertfall.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Rosa Lisa...? Hvem er det nå? Herregud, dette begynner å synke til barnehage-nivå. Hehe... :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 hadde blitt skikkelig lei meg hvis folk ikke trodde meg. kan du ikke overbevise de andre om at du ikke er ella bella?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 kan ingen skrive her inne uten å bli mistenkt for å være ella bella nå da??
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Uansett så har denne frk larsen grusome navn på "barna sine"
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #15 Skrevet 20. juni 2008 Mhm, takk for det anonym 18.12 Men nå har jeg i hvert fall lagt ut bilder...:-)
Edelweis Skrevet 20. juni 2008 #16 Skrevet 20. juni 2008 drit i å henge ut barna hennes på den måten da. det er vel ikke din sak hva hu kaller barna sine! skjønner ikke at det skal være så mange fordomsfulle kjærringer her inne som slenger med leppa under anonym-knappen vel å merke, før de har fått fakta og bevis på det de sier. hadde ikke giddi å ta det innover meg om jeg var deg frk larsen. her inne gjelder det å passe på hva man sier skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #17 Skrevet 20. juni 2008 Fin mage, å sjønne onger frk larsen!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #18 Skrevet 20. juni 2008 litt godt gjort å sette 6 barn til verden ( snart 7) mens man enda er 29 år da....
Trulte76 Skrevet 20. juni 2008 #19 Skrevet 20. juni 2008 de var jo tette i alder da..så er jo ikke umulig det.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #20 Skrevet 20. juni 2008 Ja, de er tette i alder :-) Har fått barn i 98, 99, 02, 03, 06 og 07 så det har gått fort ja...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #21 Skrevet 20. juni 2008 D var ikke verst. Må bli trangt om plassen da etter hvert=) Syns vi har det trangt med bare en. Deler barna soverom eller?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #22 Skrevet 20. juni 2008 Vi har i alt tre soverom :-) Meg og mannen min ett, de to eldste jentene på ett rom og barna på seks, fem og to deler ett. Lillejenta på ett bor forsatt inne hos oss, men når den nye babyen kommer skal hun flytte inn til de yngste, så flytter femåringen inn til de to eldste :-) Hehe... Er nokså trangt ja, men er jo koselig
1mor3barn&1000ideer Skrevet 20. juni 2008 #23 Skrevet 20. juni 2008 Skjønne barn, og nydelige navn! Godt å se litt gammeldagse og spesielle navn frk Larsen! Ikke bry deg om teite kommentarer, er en del fæle folk her inne... Jeg er virkelig imponert over 7 barn! Jeg har tre (6mndr,2,5 og 4år) og synes det er travelt.... Har de jo alene da... Hvordan blir hverdagen deres? Kaos?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #24 Skrevet 20. juni 2008 Åh, tusen takk ~Pingu Jr.~ :-) Det varmer... Hehe, ja kaos er bare begynnelsen. Det er mye hit og dit, men også utrolig mye moro med de. Det er ganske slitsomt, men absolutt verdt det Men tror vi slutter med syv da... Hehe, det holder.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #25 Skrevet 20. juni 2008 Gud så barnslige dere er som henger ut folk på denne måten! Så snart noen spesielle mennesker dukker opp her inne, enten om det er noen med mange og tette barn, eller med annerledes meninger så er det bare dritt som blir slengt i trynet på dem! Grrr... Syns du er tøff jeg Frk Larsen. En kollega av sambo har forresten 8 barn. Og ei venninne av kusina mi har 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå