Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 bra eller dårlig? er man mye forpliktet? må man ha alle pakkene, og er man medlem for godt ? kan man si fra seg pakker som i goboken?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Klubben er bare i 1år, får ivertfall bare 12 pakker. Sier vel seg selv, babyklubb:-) Tulla mi er medlem, hun liker godt bamsene hun får:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Kan være jeg husker feil nå men jeg tror de kalte klubben for et abbonement og at det derfor ikke går å avbestille pakker. Mener det var derfor vi meldte oss ut etter en stund, blir liksom litt vel mye ole brumm-bøker...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 får ikke så mangen ole brumm bøker i denne klubben. Pakkene er til den aldern barnet er i
Amanda- Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 goboken er helt idiotisk... jeg eller min datter er medlem i ole brumm. og vi er stor fornøyd:-) til og med fått 6 bøker gratis pga feil som ble gjort=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå