Gå til innhold

ole brumm babyklubb


Anbefalte innlegg

Skrevet

bra eller dårlig?

er man mye forpliktet? må man ha alle pakkene, og er man medlem for godt :P ?

kan man si fra seg pakker som i goboken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klubben er bare i 1år, får ivertfall bare 12 pakker. Sier vel seg selv, babyklubb:-)

Tulla mi er medlem, hun liker godt bamsene hun får:-)

Skrevet

Kan være jeg husker feil nå men jeg tror de kalte klubben for et abbonement og at det derfor ikke går å avbestille pakker. Mener det var derfor vi meldte oss ut etter en stund, blir liksom litt vel mye ole brumm-bøker...

Skrevet

får ikke så mangen ole brumm bøker i denne klubben.

Pakkene er til den aldern barnet er i

Skrevet

goboken er helt idiotisk... jeg eller min datter er medlem i ole brumm. og vi er stor fornøyd:-) til og med fått 6 bøker gratis pga feil som ble gjort=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...