Gå til innhold

Noen som har strevd lenge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er super frusterert! Vi har prøvd siden september....

Noen andre som har pøvd like lenge eller lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! vi har også prøvd siden september!

Dessverre er ikke det så veldig lenge i forhold til mange andre... Men det er uansett en evighet for oss som går å venter!!

Skrevet

Hei!:)

Skjønner godt at du er frustrert når det begynner å nærme seg et år med prøving uten resultat! Uansett hvor hardt man prøver så kommer den dumme tanta hver eneste mnd, og til slutt klarer man nesten ikke å bli skuffa lenger fordi man har blitt så vant til det. Og det føles så urettferdig hvordan andre blir gravide bare mannen ser på dem, mens vi strever mnd etter mnd, men får det ikke til allikevel. Vi har prøvd siden desember 06, og noen ganger vil jeg bare gi opp! Men en vakker dag vil det bli vår tur og, og da er det verdt alt slitet!!:) Krysser fingrene for at du snart får en spire i magen!!

Skrevet

jeg er også grådig frustrert... vi har prøvd siden januar i fjor. så 1,5 år ca... Jeg lengter sånn etter et lite til

Skrevet

Oi... Da bør ikke jeg være den første til å klage..! Det er bare så frustererende. Veldig bra at er såpass positiv:)

Dette skal vi klare!

Skrevet

dreamer* 20pp - pergospire?

Fikk en tåre i øyet da jeg leste ditt innlegg, vi startet å prøve samtidig med deg, men forskjellen er at jeg nå prøver for andre gang. I mellom tiden har jeg fått en liten gutt. Takk for at du delte det, det gjør meg faktisk godt å få vite at det ikke er en selvfølge, og det du skriver setter ting i persektiv!

Ønsker deg lykke til!!!

Skrevet

Jepp, har prøvd lenge, og begynner bli rimelig lei hele dritten.. Akkurat hatt tanta igjen, så litt grinete om dagen;)

Skrevet

Jepp, prøvdsiden desember 06.. Dritt altså, men aldri mist håpet og troen på at det kommer til å gå bra..!!

Det er jeg helt overbevist om:)

I mellomtida låner jeg bebyene til venninne mine, og koser meg glugg i hjel med dem;)

Skrevet

Vi har prøvd siden mai 07. Har en vanvittig uregelmessig syklus, så føler aldri at det klaffer. Føler vi nesten må prøve annenhver dag, men det blir man lei av i lengden :) Prøvde i forrige uke, og det er den første gangen jeg kan si med sikkerhet at vi traff EL. Men ikke gi opp håpet! En gang må det jo skje.

Skrevet

Over 2 år nå.......... Er så lei...... Har egentlig delvis gitt opp, for dette går utover forholdet....

Skrevet

Har prøv siden jan/feb 2006.

Har starta utreningsmøølla og skal til forsamtale på St. Olavs i juli

Skrevet

hei dere må holde mote oppe. tenk d er bare 20% sjangse for hver eggløsning å få egget befruktet. å 3% sjangse for at d skal feste seg. å på et år har man max 12 eggløsninger.. der jo ikke så veldig mange..

å hver eneste pp er en pp nærmere spiren <3

normalen for hvor lang tid d tar er statisktisk sett 14 månter...

så håpet er ikke ute:)

fatt mot d går som regel etterhvert:)

Skrevet

Vi har prøvd i nå 4 år uten at det klaffet :/ har hatt en SA.. begynner å bli ganske lei, å har mest lyst til å gi opp.. Men gjør man det kan man heller ikke regne med at det går.

Lykke til jenter..

Skrevet

Hei!

Jeg slutta på p-pillen i august 07. Vi har prøvd siden da og har prøvd å ikke stresse med det. Men må innrømme at de siste månedene er tankene begynt å spinne litt...Tenk om noe er galt? Noe av problemet er jo da at jeg har fått svært uregelmessig syklus. Syklusen var i starten grei med 30-35 dager, men har vært på hele 52 dager! Har derfor fått henvisning til gynekolog og videre utredning. Men håper jo selvfølgelig at alt skal ordne seg innen den tid. Er det flere av dere som har uregelmessig syklus?

Skrevet

vi har 2,5 år på rompa med prøving, er kjempe lei...har gitt litt opp direkte prøving nå siden vi gifter oss i august, men mølla er strartet og vi skal til forsamtale i løpet av 3 mnd=)

Skrevet

1,5 år, men så har vi en liten fra før og han prøvde vi 10 mnd før vi lykkes. Da fikk vi det til uten hjelp. Nå er jeg 4 år eldre så vi har ikke så god tid, har vert på utredning og skal begynne på pergo neste pp.

Skrevet

Har prøvd i over 2 år nå. Og har gått på Pergokur, men nå måtte jeg slutte på kuren for jeg ble så deprimert.

Legen mente det kunne være kuren med alle hormonene, men det kunne også være en blanding av kuren og hele situasjonen ellers. Alle rundt oss er jo gravide, og vi har slete leeeenge.

Har i grunn gitt opp, men mannen er fremdeles veldig giret, så han holder meg oppe.

Er i kø for prøverør nå, kommer til i løpet av 3-6 mnder!!!

Skrevet

Hei!

Vi har prøvd siden august 07 og det nærmer seg et år med stormskritt!!! Legen ville at vi skulle ta sommeren til hjelp og hvis det ikke hadde skjedd noe innen august skulle hun sende meg til gyn. Vi har en gutt på tre år fra før....men vil så gjerne at han skal få en søster eller bror. Dessuten begynner vi å dra på åra og det hadde vært greit å fått en til nå........

men det tar sin tid og jeg begynner å bli frustrert og er like lei meg hver gang mensen kommer!!!!!

Håper det skjer noe snart! Man blir jo deprimert av det her......

Skrevet

Har prøvd i akkurat 2 år nå, med 3 Sa og litt pauser da etter Sa!

Begynner å bli skikkelig LEI over at det ikke klaffer med EL bestandig heller! :-)

Denne mnd hoppet jeg over EL! :-((

Så nå er det 5 uker til neste EL, pga lange sykluser!

Har HELDIGVIS barn fra før, hadde jeg ikke hatt det så hadde det vært mye mer sårt!

Skrevet

Hadde 7 pp, ble gravid og mistet forrige uke.

Så da får jeg bare prøve igjen!

Skrevet

Denne måneden har vi vært prøvere i 4 år. Ingenting i veien med noen av oss, har fire prøverørsforsøk bak oss, og har enda ikke hatt en positiv test. Men vi står på videre for det!

Lykke til, jenter!

Skrevet

Vi har også prøvd siden september.

Og jeg er også superfrustrert!

Imponert over de som har slitt mye lengre og fremdeles holder motet oppe!!

Lykke tilQ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...