♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Tom fostersekk, hvor vanlig er det? at de ikke finner noe i livmoren under ultralyd.. og kan testen slå ut lenge for det?
Mamma til snart 4 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Vet ikke hvor vanlig det er, men visst folk går for tidligt til UL så kan det være at de ikke ser noe, bør vente til etter uke 6. jeg vet jeg mistet tidlig da sluttet testen å slå ut med en gang, men jeg vet jo ikke hvordan det så ut i livmoren, men en bør gå tilbake til ul litt senere visst testen fortsatt slår ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå