Gå til innhold

hva med dere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 9 uker på vei. Har de siste to ukene vært kvalm og uggen flere ganger om dagen. ømme pupper og vondt i korsryggen... får også noen ganger vondt i nedre delen av magen og så er jeg ekstremt trøtt.....

Men i dag så har jeg kun hatt litt vondt i kors ryggen. Er så engstelig for at jeg skal miste fosteret.. Er ingen ting i min helse som skal tilsi at jeg ikke skal kunne bære det fram, men tankene er jo der..

Og så er det tre uker igjen før jeg er over den magiske 12 ukers grensen.

Har veldig lyst til å kjøpe meg en ny test bare for å sjekke at den forsatt er der lissom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=) forstår hva du mener!! Blir veldig bekymret for den minste ting selv, og jeg er forresten 8+4 på vei. Har faktisk et par tester liggende, og det er ikke lenge siden jeg tok en test, sånn for sikkerhetsskyld. Er så godt å se at den faktisk ER positiv=) Men kvalmen sier vel alt!! Her er det noe på gang, ja;) sliter med kvalme døgnet rundt!! Men reagerer litt på at jeg ikke har fått ømme bryst ennå. Og så har jeg ikke så mye mensmurring som forrige gang.Tror jeg hadde veldig ømme bryst på denne tiden i forrige va.skap, og sinnsykt med mensmurring!!!. Kanskje det kan være forskjellig fra gang til gang?? Sluttet å amme samme mnd. jeg ble gravid igjen. Kanskje det har noe å si!?

Skrevet

Det at du ikke er kvalm lenger behøver ikke å bety at det er noe galt med svangerskapet. Noen er kjempe kvalme kjempe lenge, og andre er ikke kvalme i det hele tatt. Men barn blir det uansett. Det er jo vanlig at de fleste er kvitt kvalmen rund 12 uker. Noen før, noen senere. I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 6-8.

Gled deg heller over at du ikke er kvalm lenger, og nyt graviditeten:-)

Skrevet

Hei er i dag 6 uker på vei,litt mindre enn dere...men jeg har noen dager med fler og sterkere syptomer og noen dager kjenner jeg nesten ingenting, men dette er ganske normalt(har ei venninde som er lege, spør henne om det minste)...sånn i forhold til testen om du skulle vært så uheldig å miste, tar det lang tid før en test ville vist negativ( ikke for å skremme deg eller noe) men tar tid før ting går ut av kroppen din..

tror det beste er å tenke på at det er faktisk 94%sjanse for at det går bra etter uke 8 eller noe, og det er sykt mye egentlig...så stooooooooooor sjans for at dette går supert...krysser fingrene...tankene er der på meg å men prøver å legge de bakerst i hodet..gjør det dere også så går det nok bra:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...