Løven 81 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Heisann! Ser mange her inne stadig skriver om kontroller hos JM. Jeg går bare til lege da JM her i kommunen (bare en JM her, liten kommune) og jeg ikke gikk helt overens... Jeg må uansett til lege for å få sykemeldinger. JM sa den ene gangen jeg var der, at man kun fikk 8 kontroller i løpet av svangerskapet. Skulle jeg ha gått til begge ville det jo ha blitt mange fler.. Og det er jo da ikke i henhold til retningslinjene fra myndighetene fikk jeg høre.. Det jeg lurer på er om jeg går glipp av mye info og gode råd?? For JM er jo spesialisten! Føler jeg har en veldig bra lege, som tar seg tid til meg, men lurer jo litt likevel..
CaspersMamma Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg syntes det er myyye bedre å gå til jordmor enn til lege. Mest for at hun har alltid så god tid og jeg kan spørre om alt mulig mellom himmel og jord. Føler ofte at legen bare er ute etter å bli ferdig og få meg ut av døra så hun kan ta imot neste pasient. Det med 8 kontroller har jeg aldri hørt.. Har vært x-antall ganger hos både lege og jordmor (går til jordmor 1 gang i mnd.)
lindarobin Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 min lege er utrolig flink innen fødsler og slikt. jeg har gått hos henne fram til nå uke 37,4. var hos jordmor i går men det er ikke mye forskjell. blir hos legen min ut svangerskapet))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå