mamma med bolle i ovnen Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har de "vanlige" plagene som kvalme, svimmelhet, og ømme bryster... Er i uke 10 nå... Fikk for litt siden en skjedekatarr, (også kjent som soppinfeksjon) Var hos legen og han sa at det var helt vanlig å få når man er gravid da det blir forandring i ph verdien i underlivet. Men nå er det en uke siden jeg tok den pilla, og begynte å smøre meg og samboer med salve... Har ikke noen tegn på infeksjonen lenger, bare det at jeg har noen "kutt" i åpningen til vagina og i kjøttet mellom der og anus, og et lite "kutt" rett oppenfor klitoris.. Det svir litt når jeg får såpe der, men ikke når jeg later vannet.. Noen andre som har hatt det etter en behandlig av dette? Det er så lang ventetid hos legen, så tenkte jeg skulle spørre her først.
Mamma til snart 4 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Små kutt kan du få av mange ting, men visst du ikke klør eller svir i skjeden så er nok soppen borte, det er veldig vanlig med slike infeksjoner, men en skal være ops senere i svangerskapet, vertfall med UVI for det kan starte fødsel i noen tilfeller, men er derfor en går til JM eller bare lever en urinprøve uten å ha legetime. men gi det litt tid så vil nok disse riftene forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå