CaspersMamma Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 I de siste dagene har magen min sunket betraktelig. Kan det være et tegn på tidligere fødsel, eller er dette helt normalt?
sjara Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg vet ikke hvor langt du er på vei, men det er individuelt hvor tidlig magen synker. Det betyr ikke nødvendigvis at du føder i morgen, bare at kroppen begynner å gjøre seg litt klar. Det henger sikkert også sammen med når hodet festes, og dette er også individuelt - alt fra mange uker før termin til under fødselen....
CaspersMamma Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har 5 uker igjen, så jeg tror ikke det går mot fødsel, men det hadde jo vært fint om man slapp 2 uker ekstra;)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Har hørt at magen synker når babyen fester hodet, og ikke noe med at en evt fødsel er i umiddelbar nærhet..Men sikker er jeg ikke=)
CaspersMamma Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Det kan forsåvidt stemme, for uten at jeg har fått det bekreftet av jordmor er jeg ganske sikker på at hodet har festet seg. Har hatt sviing og smerter i underlivet i mange dager nå. Kommer og går liksom.. Men over til et annet spm. Av og til får jeg sånn enorm sviing akkurat under brystene. Hva kan det være? Mistenkte selv at det kom av at det ble fuktig akkurat i folden, men det er ikke blitt noe utslett av det.
SuperMoM <3 Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Magen min har sunket for lenge siden,men har enda ikke født:p *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå