Gå til innhold

Jeg er herved ferdigutdannet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nydelig å være nurse

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grættis da, nurse Pingu! Ikke dårlig, ikke dårlig. Hva slags nursie da?

Skrevet

Gratulerer og lykke til! Du har valgt et yrke som kan komme til å gi deg mye meningsfullt arbeid og mye gode opplevelser. Også uendelige muligheter hva videreutdanning og karriere angår. Hva skal du starte å jobbe med?

Skrevet

*ser for meg pingvin i naughty nurse-kostyme*

Gratulerer!

Skrevet

Tack, så mycket...Foreløpig er jeg bare sykepleier, men om noen år så blir det nok fristende å ta en videreutdanning, så da blir jeg nok muligens intensivsykepleier eller anestesisykepleier hvis jeg ikke skifter mening. Nå er jeg fornøyd med å bare være sykepleier :-)

Skrevet

Trodde man måtte være en spesiell type sykepleier uansett jeg, skjønner du:) Men så spennende da!

Skrevet

Takk, jeg visste det fra første dag at dette var fullstendig rett for meg, meningsfylt, givende og uendelig spennede. Jeg begynner først i psykiatrien, på avd for psykose, samt at jeg jobber på en kirurgisk ortopedisk avdeling ved siden av. En veldig grei kombinasjon :-)

Skrevet

oi....heftig ;-)

Skrevet

Jeg har tidligere jobba 5 år på psykose. UTROLIG krevende og spennende. Bare pass på og kjenn etter om dette er noe for deg. Det ligger ikke for alle å jobbe her :-) Husk på at allianse og GOD kontakt med dine pasienter er alfa og omega.

Skrevet

Jeg kjenner som bare det, men foreløpig så vokser bare magefølelsen mer og mer i riktig retning. Og enig, allianse, god kontakt i tillegg til tillit er utrolig viktig. Nå skal posten omorganises til en kombinert psykose/rus-post, og det er også spennende. Mye kurs og oppøking av kunnskap og det er kjempebra, utfordringene står i kø i forhold til pasienter med denne dobbeltdiagnosen.

Skrevet