Gå til innhold

ærhk! dumsauer i restauranten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som servitør og har vært sykmeldt av og på nå under graviditeten. I går kom jeg tilbake på jobb igjen, og fikk en kjempekoselig velkomst, og hadde mange koselige, fornøyde gjester.. det som derimot IKKE var så hyggelig, var et selskap på 14 stykker. De var plassert i et avlangt rom med langbord, og her er d ganske trangt! selv da jeg var liten og tynn hadde jeg problemer med å smyge meg forbi på den ene siden, og nå med en mage som begynner å bli fantastisk stor og fin, som er UMULIG å trekke inn for d ligger en søt baby inni der, hadde jeg ikke sjans til å komme meg forbi på denne siden... Det satt 7 stykker på denne rekken, og da jeg skulle rydde av tallerknene demmes måtte jeg be dem om å sende dem til meg, ettersom jeg desverre ikke kom til der... de himlet med øynene, og sa; hehe, her er d visst selvbetjening, snakk om service... det var med sjikkelig hånlige smil og ekkel tone dette ble sagt med, og jeg ble dritforbanna! Det var da INGENTING i veien med servicen fordi at jeg er for stor til å smyge meg forbi der det er enormt trangt, som jeg tom hadde problemer med å smyge meg forbi da jeg var syltynn!

Ble så irritert på disse tåpelige dumsauene at jeg bare hadde lyst å sende dem ut dørene og ta dobbelt betalt:P men kan jo ikke gjøre d..må jo bare smile fint og nikke og neie...så sendte jeg heller ei av mine syltynne kolleger til å ta seg av dem resten av kvelden...

Noen mennesker er litt storkrevende og mangler skills til å være LITT forståelsefulle...

Grr..måtte bare få litt hormonutslipp på denne hendelsen.. dumme biznisnisser:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen eier bare ikke antenner heller! Helt utrolig... Du skulle bedt dem trekke inn magen å dra stolene nærmere bordene - så du kunne yte den "servicen" de mente de ikke fikk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...