Næsningsfrua Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Nå tror jeg guttungen har det bra... En storebror med moped, som han får sitte på med på gårdsplassen En morfar med traktor, som det skal kjøres i nesten hver dag En pappa med motorsykkel En bestefar med liten lastebil Og ikke minst en sittegressklipper så en kan være med å klippe plen=) Er det rart gutten gliser og sier brumbrum?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hehehe Lukas hadde fått helt dånedippen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå