Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har lest at noen har gjort det. Og sånn på tampen av sv.skapet ble jeg også så nysgjerrig at jeg "bare måtte". Men jeg fant jo ikke ut noe som helst inni der. Alt var bare mykt - og jeg vet jammen ikke hva som var livmormunnen og hva som var skjedevegger. Betyr det at jeg er "moden" eller betyr det bare at jeg ikke er "godt nok kjent" inni der? Noen med peiling? (Ps. jeg blir ikke sjekket av jm fordi jeg skal ha KS)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Det betyr at du antakelig er godt kvalifisert for avanserte yogaøvelser, høres det ut som. Utover det veit jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Mulig du synes det er tullete, men jeg mente det faktisk alvorlig... Og håper noen kan svare litt mer utfyllende. HI
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Skjerpings. Det er ikke påkrevd å miste all sans for humor selv om du er på tjukken.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 hehe.. det lurer jeg også på. har hørt at noen har gjort det, og lurer på om jeg også kan kjenne etter! kan jo ikke være så langt oppi der?
Sånn kan det gå Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Vanskelig å si. Sannsynligvis er du moden og livmorhalsen utflatet, men siden ikke er "godt kjent der inne" er det ikke godt å si sikkert. Om du kjenner at du "når bunnen" av skjeden uten å finne noen tapp er tappen utflatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå