Gå til innhold

da har vi vært innlagt på sykehuset med Mathilde-Nikoline..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sendt avgårde tirsdags ettermiddag... Legen på legevakta ante ikkje ka som kunne feile lille skatten, å kunne ikkje utelukke hjernehinnebetennelse, pga den høye crp-en å at han ikkje kunne finne betennelse en anna plass... men kunne åsså være lungebetennelse, så ble sendt for ekstra sjekk...

snuppa hadde lungebetennelse.. ikkje rart ho va utmatta å sliten....

å gjett at eghadde dårlig samvittighet for at eg ikkje dro til legen før... va sikker på at det bare va barnehage influensa.. snørr, å feber... da tok eg feil...

står mer på bloggen www.tuppenella.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at det "bare" var lungebetennelse! Huff, ikke gøy når de små blir syke! Ikke ha dårlig samvittighet, det er ikke alltid like lett å vite! Men bra de fant det ut! God bedring til Mathilde-Nikoline, nydelig navn hun har! :-):-)

Skrevet

Puh! God det "bare" var lungebetennelse ja :)

Bra hun er på bedringens vei, og at alt er bra med lille skatt :)

Masse fortsatt god bedring!

Skrevet

Stakkars lille jenta di... Huff, ikke noe godt når disse småtassene blir syke! Dårlig samvittighet skal du jo ikke ha! Er nesten umulig å vite hva som feiler disse små, til og med legen sleit jo. Du passa jo godt på henne og gikk til lege når hun ikke ble bedre, akkurat som man skal:) Håper jenta di blir fort frisk igjen!:)

Skrevet

ja, veldi godt at det bare va lungebetennelse..!

å takk for det :) ho e oppkaldte etter mormora mi å mormpra til pappaen :)

Skrevet

man får jo dårlig samvittighet da.. :( tenk om eg hadde dratt tiligere.. hadde sluppet å dra på sykehuset da...

men,men.. no e snuppa på bedringens vei igjen, heldigvis!!

legen mente ho va kla for barenhage igjen på mandag :)

Skrevet

ja, ikkje ofte man si "bare" lungebetennelse.. men no gjør vi det :)

takk for det... allerede kvikk å rask igjen... :) sprang rett i skapet da vi kom hjem.. :)

Skrevet

legen mente dessuten av snuppa var litt for lett..

85.5cm, å 10.4 kg. blir 2 år nå 21 august... hva synes dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...