Gå til innhold

Utdrikningslag og barnepass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg 9.aug, så utdrikningslag kommer vel plutselig en helg før det =)

Samboer vet ikke når mitt er og jeg vet ikke hans.. Men når det gjelder vår sønn på 9,5 mnd vil vi gjerne ha noe å si med barnevakt.

Spurte forlover idag om sambo kunne få vite datoen min pga at vi ville velge barnevakt, og da sa hun: Det ordner vi (Har to forlovere)

Men jeg vil ikke ha hvem som helst til å passe...

Har en følelse av at jeg og sambo skal ha utdrikningslag samme dag, og da må jo mini være hos noen et døgn.

Jeg sa da at jeg kun ville at min mor eller hans mor skal passe. Hvis de hadde noen andre i tankene, kunne de bare glemme det.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det syns jeg du gjorde rett i. Har de barn selv? Forloverene altså... Da vet de jo kanskje at man ikke overlater så små til hvem som helst...

Skrevet

Nei, de har ikke barn.. Men trodde de ville tenke lenger enn nesa si for å si det sånn.. Vet ikke om det hjalp å si noe idag heller.. Hadde mini hos svoger og svigerinne for noen helger siden, og da var han en helt annen unge dagen etter. Ble veldig lei meg. De kjefter mye på eldste sin, så mini ble redd, sliten og usikker.. Er ikke vant med høye røster..

SÅ vil ikke at de skal passe..

Skrevet

Klart dere må få bestemme selv hvem dere vil skal passe gutten deres!! Har lært selv også at det ikke er like lett for dem som ikke har barn enda å sette seg inn i en småbarnsmamma's situasjon (hvis forloverne deres ikke har barn selv vel og merke;) ), så det var veldig fint at du sa ifra til dem iallfall:) Kos deg med utdrikningslag etter hvert, da!! Håper det blir en flott dag:)

Skrevet

Ja, gleder meg til dagen - men er litt bekymret nå ja.. Tror jeg skal lufte det til et par andre venniner som skjønner meg,så de kan prate med forloverne mine..

Jeg vil at mini skal ha det bra slik at jeg kan slappe av å nyte dagen min! =)

Skrevet

Er kanskje ikke så dumt det, nei... Hvis du skal få fullt utbytte av dagen din er det jo veldig viktig at gutten din blir passet av noen du stoler fullt og helt på. Håper virkelig at forloverne tar ønsket ditt på alvor.

Skrevet

Kanskje de allerede har en avtale med din mor eller svigermor?

Forøvrig synes jeg det er helt på sin plass at du gir beskjed om hvem som er aktuelle barnepassere. Det er jo også greit for forloverne og vite det :o)

Skrevet

Jeg trodde de faktisk ville fortelle datoen til sambo, og så var det opp til han å finne barnepass. Enten han er hjemme eller at han ordner med mor/svigermor.. Men nå har ingne hørt noe, og det går jo fort mot 9.aug.. Uff.. Har vondt i mamma-hjertet mitt nå jeg..

Skrevet

Men de kan vel si hvem de har avtalt barnepass med uten at det røper datoen for utdrikningslaget??? Sånn at du slipper å gå og bekymre deg for det iallfall:) Jeg hadde hatt det på samme måte som deg...

Skrevet

Er du sikker på at du ikke bekymrer deg litt unødvendig nå?! :) jeg vil tro forloverene dine kjenner deg og dere så godt at de vet at dere ønsker mor el svigermor som barnevakt. Det er jo ikke en ukjent tradisjon at alt rundt utdrikkningslag holdes hemmelig, så for alt dere vet kan jo barnevakt avtalen med en av deres foreldre ha blitt laget for lenge siden :o)

Skrevet

Jeg er forlover og utdrikningslaget er rett rundt hjørnet. Selvfølgelig plasserer jeg ikke dattera deres til hvem som helst, men har en avtale med svigermoren til venninna mi at hun skal ha lillejenta :)

Skrevet

Hvis de vet hvem som er forlover til mannen din, så kan de jo ha avtalt med han at det ikke er samme helg det er utdrikningslag. Synes uansett det er rart at de ikke vil si det til samboeren din, men hvis han kun vet når ditt er og du vet når hans er, så vet dere jo fortsatt ikke om de er samtidig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...