Zitro Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 He, he... slapp av - du har ca 1 år på deg å bli gal av leken kattunge så nyt det mens den sover... Husker godt når mine 2 var kattunger, holdt på å bli sprø av dem, men gud å skjønne dem var også... he, he... nå er dem store frøkner på 6 år som fortsatt kan herje rundt i huset hvis dem får lyst.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Nei, blir ikke lei av det! ) *kattemenneske* Ho ligger nå trygt oppi "boksen" sin, og kikker på livet... knurrer og freser, og sover ivei... Søt da:o)
Stavangerdamen Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Hvor gammel er den? Mine to (en kattunge og en voksen) sover MYE. De elsker å ligge i kurven og dovne seg. "Står stort sett opp" for å spise el bruke kattedoen. Han lille kvikner derimot veldig til på kvelden. Da er det full rulle og mye som er kjekt å leke med!! I dag hadde han f.eks fått alle papirene jeg hadde samlet i bunker ut over hele gulvet... Så fornøyd var han da! Ellers elsker han å sove i sengen med oss(!).
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Vi fikk den i går, så sånn ca 8 uker. Ikke helt trygg på oss enda, så tenker det er derfor hun ligger der... Jeg skal ha henne på rommet vårt inatt, meeen, i går hilste hun på hunden vår, og ble så redd at hun gjorde på seg.. og har fortsatt litt gugge i pelsen.. Så jeg vil ikke ha henne i senga, enda! Ellers er jeg vant til og ha kattene i senga jeg og )
Stavangerdamen Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Daker liten!! Hun kommer vel rett fra mammaen og søsken, så er nok litt skremt ja. Kanskje holde hunden i ett annet rom en henne noen dager, så hun ikke blir fryktelig stressa? Ville kanskje satt meg ned og strøket litt på henne. Slik at hun forstår (?) at hun kan få kos og ikke behøver å være redd. Hun kvikner nok snart til når hun får samlet mot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå