Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer egentlig på hvordan ting ser ut for meg. Jeg er gravid i uke 25 og venter ei jente hvis ultralyden viser rett. Jeg har hatt mye plager i svangerskapet og har det enda. Hvordan vil dette gå? Vil det bli verre utover i svangerskapet? Jeg kan også bekymre meg litt. Vil alt gå bra?

Det er også litt bekymringer fra mannen min sin side angående økonomi. Hva ser du/dere der?

Takk for at du/dere gadd og lese dette:)

Jeg er født 170282

Han er født 300380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.Føler en del slitenhet på slutten av svangerskapet noe som er helt vanlig.Men etter fødeslen vil du komme sterkt tilbake og plagene vil bare bli mindre og mindre.Er nok ei jente ja..får opp masse rosa her.

Du kan prøve og slappe helt av..ting vil gå bra.

Økonomien vil nok gå bra,dere må bare tenke på hva dere kjøpe og om dere virkelig her bruk for det.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar Aurora med to gutter:):) Satt stor pris på at du spådde meg:) Jeg er sikker på at du har rett:) Og det med økonomien stemte så utrolig godt:) Vi har lenge vurdert og kjøpe ny vogn og alt mulig, men trenger det egentlig ikke. Så det er som du skrev. Vi må vurdere hva vi virkelig trenger og hva vi har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...