Gå til innhold

Så kaldt vann på frognerbadet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du leser om det så står det at det skal være varmet opp til 25 grader. Men vi var der for en uke siden, dagen før festivalen. Og plaske/handicap bassenget samt barnebassenget var def ikke mer en 18 grader i vannet om så mye. Jeg er ikke pysete av meg men det var kjempekaldt og kunne jo ikke la jentungen bade i det.

Hovedbassenget var oppvarmet da, men der kan man ikke ha med en 1 åring så ble at mannen min svømte noen lengder fram og til bake og så ga vi bare opp.

Utrolig dårlig at de ikke oppfyller det de selv skriver.

Og vi måtte betale full pris men først når vi kom inn der fant vi ut at bassenget med skliene var stengt. Cafeen var stengt.

Og halve omerådet avstengt grunnet festivalen som skulle starte dagen etter.

Snakk om å kaste penger ut av vinduet for å si det sånn.

Værste var at selv om de ikke holdt sine løfter og allt var mer eller mindre stengt så hadde de 4 klasser som hadde reist langt for å komme dit på skoletur. Syntes så synd på disse barna de var så skuffet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frognerbadet er bare dritt, kommer ikke til å forandre seg om det så har en åpen café... Bade kan man gjøre andre steder.

Skrevet

Nei men med åpen cafe hadde ihvertfall jeg og jenta vår kunne sitte der......

men nei kommer aldri til å dra tilbake dit igjen.

Hadde liksom hørt at det hadde blitt bedre de siste åra. Har ikke vært der på 15 år ........

Men det har det virkelig ikke blitt.

Men ærlig talt kunne de ha varmet opp barnebassenget og plaskebassenget da. Om ikke noe annet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...