Nillo Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 eller ein kombi vask/tørk. Vaskemaskina ga opp på onsdag, og skittentøyhauen ser ut som eit fjell Har ikkje tørketrommel frå før, og tenkte kanskje at det kunne vore greit å ha alt i ett, så slapp det å bli så fullt på vaskerommet. Men har aldri høyrt om nokon som har det, så veit ikkje om det er noko å satse på. Nokon tips til merker som er bra...hadde ariston frå før, var grei nok den, men syns klærne ofte var sure etter vask uten at dei hadde lagt i maskinen lenge.
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Vi kjøpte AEG for noen mnd siden. Den som kom best i test på forbrukerportalen. 5555kr på elkjøp. Kjempefornøyd! For første gang lukter det faktisk skyllemiddel av klærne våre ;o)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hei. Hadde også ariston og syntes det luktet surt av klærne. Det sies at miele er de aller beste, men er også ganske dyre, så det kommer an på hvor mye penger du vil bruke. Siemens kommer visst på andre plass, så det kjøpte vi. Fornøyd med den.
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 jeg vil ikke anbefale å kjøpe kombi. fordi den tar mindre klær når den brukes på tørk. dvs at du må ta ut noe før du kan starte den på nytt. og jeg har hørt at tørkedelen ikke er like bra. jeg har en LG vaskemaskin. og den tar 7kg klær. andre pleier å ta 6 kg. og så har jeg LG tørketrommel,og den tar også 7kg..... er VELDIG fornøyd. begge kan man sette barnelås på.
80 m/ supersøt jente! Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Vi kjøpte også testvinner-vaskemaskinen fra AEG for noen måneder siden. Kjempefornøyd, vasker bra og bråker svært lite! Kjøpte samtidig en tørketrommel fra AEG. Satte tørketrommelen oppå vaskemaskinen - så tar de ikke så mye gulvplass.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Om du ikke trenger en maskin som skriver julekortene dine og holder deg oppdatert på fotball-EM, kan du få en Miele til lekker lavpris med samme kvalitet som de avanserte dyre. Om du trenger 40, 60, 90 og finvask og ullvask, kan du kjøpe en Miele Novotronic W504 til rundt 4500 på Elkjøp, om de fortsatt har den. Alle de andre "tyske" merkene som pleide å komme nærmest Miele i kvalitet er nå utflagga og dermed ikke bedre kvalitet enn ethvert annet merke, mens Miele fortsatt har en 20-årslevetid.
Loyloy Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Dette ^^ låner jeg og er HELT enig! Jeg ELSKER min LG, den vasker fantastisk, bruker veldig lite strøm og så ser den bare flott ut. Her i Dk, lar man hvite-varer følge huset så om vi flytter er det ingen tvil. Jeg kjøper LG igjen Anbefales på det varmeste!
Nillo Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2008 ok, det er fleire som har hatt problemer med sure klær...då blir det definitivt ikkje det merket igjen. Greit at feriepenger og skattepenger kjeme i desse dagar, litt større frihet til å velge då. Lg har eg aldri høyrt om, har dei det merke på elkøp? Miele og AEG er vel eit trygt valg...........hm...vanskelig dette!
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewSearch-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000wWP3Two2?showall=no_frontmatet&searchtext=lg&categories= jeg hadde ikke hørt om LG før jeg kjøpte heller. de er veldig stillegående,og bruker en annen vifte/motor enn sånne vanlige med reim,hvis du skjønner.
velger nick en annen dag Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Vil anbefale deg å kjøpe Miele. Ok, de er dyre i innkjøp, men holder en evighet:-) Så prisen etter 20 er er garantert lavere enn mange av de billigere merkene (du må jo antakeligvis kjøpe 2-3 eller kanskje 4 slike maskiner iløpet av de årene, mens du klarer deg med 1 Miele-maskin) Jeg har selv en Miele-maskin nå som er 12 år gammel, ikke hatt et eneste problem med den og den er stillegående. Kjøpte den da en billig-maskin takket for seg etter bare 3 års bruk. Så her i huset er det bare Miele som gjelder, være seg på kjøkkenet eller i vaskerommet.
~sjiraff~ Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Miele har vel veldig lang garanti også? Venninna mi fikk ny tørketrommel etter 10 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå