Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 På eksamen i PPU, og totalkarakter ble B :-) Er superfornøyd jeg med tanke på hvor strenge de er på karakterene og at jeg har fått barn i løpet av studieåret. Får feire med et glass vin i kveld!
Gemini77 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer! Det bør feires med mer enn 1 glass vin.. ;-)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hehe... Er nok ikke mer et glass igjen i dunken ;-) Dessuten skal jeg kjøre bil i morgen tidlig, så da får det holde.
hit og dit Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Heldiggris, eg har enda to veker igjen før det nærmer seg ferie. Vurderer å utsette ein eksamen til august, for å få slappe av litt. Sliiiiiiten. Men over til deg =) Gratulerer så mykje og kos deg med ferie (og ny bil)
hit og dit Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Snart snart. Er så sliten no at eg har mista heile følelsespekteret og blitt ein robot. Sambo måtte reise på på jobb også, så eg har vert aleine med ungen i litt over ein mnd. Heldigvis har eg ei glimrende dagmamma. =) Hmm, men dette skulle ikkje vera mammo sin sutretråd, men Alva*** sin happytråd: Så eg avslutter med: HURRA for studenter med baby som får gode karakterer og er kjempeflinke !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå