mamma til søte små Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jenta mi er 5 1/2 mnd og all melka kommer i retur. Ho får grøt et par ganga for dagen, det kommer ikkje opp igjen. Ka skal eg gjer? Fikk ikkje skikkelig svar fra helsesøster, nevnte det på 5mnd kontroll for 1 veke sia.
Nit@™ Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Gir du pupp eller flaske? Om du gir flaske kan du prøve med smokk med mindre/færre hull. Gir du pupp kan det hende hun får for mye av gangen, kanskje du kan prøve å pumpe deg litt før du gir henne for å minske melkestrømmen. Uansett det ene eller andre bør du ta henne ofte opp for å rape. Ta pauser og god tid. For jeg regner med hun gulper? Hun liker melk og spytter ikke ut?
mamma til søte små Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Det går i pupp. Ho har vert innlagt på sjukehuset pga gulping, dei finne ikkje ut ka som er gale, men etter vi kom heim igjen kjem melka med en gang. Ho ser helst ho sleppe å få melk. Men ho treng jo melk, kan vel ikkje leve på grøt og vatn. Ho raper og gulper når ho e ferdig sjøl om ho berre får litt og litt eller masse på en gang. Vart litt rotete skreve, men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå