Loyloy Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 20. juni 2008 Embla tror jeg nok kan være aktuelt, og det har jo betydningen Liv...
Loyloy Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 20. juni 2008 Helle tror jeg hun synes er for vanlig... men det synes jeg er skikkelig fint også heter svigermora mi det...
Loyloy Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #30 Skrevet 20. juni 2008 Vårin er fint og også Vår... Har nevnt dem for henne
prebs Skrevet 20. juni 2008 #32 Skrevet 20. juni 2008 Øyvind = lykkegave Øystein =lykkestein Eivind = lykkegave Ellers var Sol det første jeg tenkte på... Rikke (for likt?) Nanna Anna Emma Ellida Hanna
Spira31 Skrevet 20. juni 2008 #35 Skrevet 20. juni 2008 ser det har blitt foreslått allerede lenger oppe, men, må bare skrive et lite innlegg! Jeg heter Liva og datt en gang over en dansk nettside hvor det var ei jente som het Lykke Liva (eller var det Liva Lykke!?). Liva er jo ganske sjeldent her fortsatt heldig, men mulig det er mer vanligere i Danmark siden jeg fant en tutt der nede med mitt navn på?! Tviler uansett på at det er sååå vanlig for jeg har aldri møtt på andre med "mitt" navn. (er selv oppkalt etter mormor).
Loyloy Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #38 Skrevet 20. juni 2008 Liva har vært med i de siste års navneeksplosjon, og bare i vår "krets" (vi er begge inne på en privat nettside med ca 100 medlemmer) er det 6 små jenter som heter Liva, og Liv er mye sjeldnere hernede... Det er et flott navn, men ikke aktuelt for henne
najs Skrevet 20. juni 2008 #39 Skrevet 20. juni 2008 Gutten min heter Torjus i andrenavn, kjempesøtt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå