BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Endelig kom nurket! Skrev her på mandag kveld at ting var i gang - og ja, bare 8 timer senere var jeg blitt mamma!! En grei fødsel, til tross for at det var VONDT og at jeg revnet en del... Men det er så utrolig verdt det. Nå er det såre pupper og masse kos Lykke til videre alle sammen!! Og takk for ferden så langt.. klem
L&J Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 gratulerer!! Håper det er min tur snart....9 dager igjen til termin:)
Nina_J Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer! Ble det gutt eller jente da? Stor siden du revnet sånn? Hvor mye revnet du da? Helt bak eller? Sorry litt nyskjerrig
lip smacker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer sååå masse med den lille! Nyt barseltiden,den er der ikke lenge;-)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer så mye og lykke til videre:)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Det var en deilig liten gutt på 3600 g. Revnet ikke helt bak, heldigvis. Men bakover, ja... Han kom litt fortere enn hva jordmor trodde, så dermed revnet jeg. Takk for gratulasjoner og lykke til videre alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå