Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hallo:) jeg er "ny" her og lenge siden jeg har holdt på med gravid-ting..... Har følt meg så hinsides trøtt siste tiden og magen er helt ugrei. mye menssmerter til tider..... Tok en test mandag, en strek kom opp der det ikke er strek til vanlig, men i løpet av 2-3 minutter var den borte??? Når jeg ser på testen i ettertid, er der ikkeno å skimte. Tok ny test tirsdag morgen, ingen ting der. Fortsatt dårlig form så kjøpte en til i dag, og der kommer det opp strek. Ikke vanskelig å se-----slik som i brosjyren.ikke så knall bare...., men går vekk etter en stund Hva skjer jenter?? noen som har opplevd det samme??? er jeg gravid eller ikke......
lissi33 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 For meg virker det som man ikke kan stole 100% på de testene. Jeg har lest om flere som var gravid selv om testen var negativ. Kanskje lurt å gå til legen for å få vite sikkert:)
love ya kidd...=) Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 tror jeg hadde kjøpt clearblue sin digitale for der står det med bokstaver om en er gravid eller ikke, og da trenger du ikke lure!! lykke til med deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå