Gå til innhold

Går helt alene! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har Camilla funnet ut at hun kan gå mer enn 4 skritt alene :-)

På tirsdag begynte hun virkelig å gå masse, og nå er det bare gåing som gjelder hehe

Og ramler hun så virker det nesten som at hun ikke vil krabbe lenger. Da er det stive bein og hendene i gulvet....ser utrolig teit ut hehe

Så nå er det slutt på slaraffenlivet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med mobil jente! Det er moro å se måten de stivt stabber seg avgårde og ikke enser gulvet med et blikk hehe :-)

Skrevet

Oj oj oj, så kult!! Det er helt sinnsykt artig når de kommer til det stadiet der gåing er like naturlig som det å krabbe.. Stive, stabbende skritt og armer som står litt ut fra kroppen når de går bortover gulvet. Og det stolteste smilet som lyser opp når du viser dem at du er minst like stolt over dem som de selv er!

Men vær obs på at det er nye farer, og mange nye ting som må sikres.

- Og før du vet ordet av det så er lille Camilla en klatrer hun også. Opp og ned sofa, stoler, senger og veranda-grinder..

Men jammen er det kos også! ;o)

Skrevet

Så moro! Gratulerer så mye til lille Camilla. Kan tenke meg hun er stolt der hun tasser avgårde! Gleder meg til å se henne LIVE snart! Kanksje hun har noen triks å lære bort? Erica er nemlig fortsatt avhengig av gåvognen sin for å komme avgårde...

Skrevet

Oj så moro. Flinke Camilla! Ja nå går det fort fremover... masse nye ting utforskre.

Gleder oss til å se henne LIVE etterhvert.

Kan tenke meg mamma og pappa er stolte nå, og minst Camilla

Skrevet

Oj, så moro! Gleder meg til å se henne stabbe avgårde!

Skrevet

Hurra for Camilla! Så flott at hun har funnet ut at gåing er tingen:) Vi gleder oss til å se henne i action på neste treff!

Skrevet

Så gøy! Moro når det blir fart på de små og ingen ting er trygt lenger.

Skrevet

Gratulerer med gående baby. Er kjempemoro når de begynner med små vaklende skritt.

Da blir det trim på deg også i sommer!

Skrevet

Å så moro. Gratulerer så masse. Klem til Camilla fra Mathea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...