Stjerne37 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Var det en mamma som kalte sønnen sin på butikken i går.Å herrgud jeg fikk så vondt inni meg.Nå aner ikke jeg åssen forhistorien var,men hørte han maset etter en dvd,men fikk hele tia nei,men uansett da. Guttungen på en 5-6år begynte å gråte og sa gråtende til mamma sin,jeg er ikke no drittunge....jo visst faen er du det sa mora og gutten gråt enda mer Å det var da jeg IKKE klarte å holde kjeft mer,jaja jeg vet at jeg ikke har no med det,men mammahjertet mitt overtok fullstendig.Jeg tok tak i armen til mora og ba hu og roe seg ned,og sa at dette ikke var en måte å prate til guttungen sin på.Hun klikka fullstendig og skjelte meg ut.Greit nok jeg tåler det,men hun var på vei til å fly rett på meg da en mann i butikken grep inn i siste sekund før hu fløy på meg.Mannen tok a hardt for seg og sa at en ikke oppførte seg sånn verken mot gutten eller meg.Hun roet seg ned da og ba om unnskyldning og sa hun var så stresset for tiden. Da de skulle gå så spurte ungen om han kunne bli med meg hjem...uff uff jeg holdt jo på å dø,fikk så vondt av ham. De gikk fra butikken,men jeg så ungen kikket fortvila på meg på veien ut. Klarer bare ikke å glemme dette,har tenkt på han hele tia.Jeg aner ikke hvem dem er.Hadde jeg bare visst han hadde det bra. Håper dette bare var et engangstillfelle.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Det er vel dessverre neppe et engangstilfelle siden hun gjorde det ute blant folk... :-( Stakkars gutt - jeg hadde gjort som deg. Kanskje spørre de i butikken om de ser de ofte?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 uff jeg blir så trist når jeg hører om sånt jeg! Det er greit at man kan bli litt sint og irritert på ungene sine, men å kalle dem for stygge ting som går på dem som person synes jeg IKKE er riktig. Det sårer og sitter i myyyye lenger enn man kan ane!!!!! nei...huff :-(
furia Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Dette høres ut som en av disse håpløse vandrehistoriene som florerer!!! Håper det!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Herre gud. så trist. Dette hadde ikke jeg heller klart og glemme. stakkar´s gutt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Nåja, jeg ville ikke vært så sikker på det. Har selv en bekjent som bruker vel for mange banneord, og kaller ungen sin det ene og det andre.. og den ungen snakker ikke engang! Ålreit når de tar etter foreldrenes bannskap...
viktorogmilla Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Stakkars gutt. Hvis han spurte om å få bli med deg var det neppe noe engangstilfelle nei. Ble lei meg jeg nå, forstår godt at du ikke klarer å glemme det, for dette kommer til å feste seg i mitt hode også.
Dotten Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Huff, stakkars guttunge. Uansett hva forhistorien er, så bør man holde seg for god til å skjelle ut en liten unge på denne måten. Hva hun ev. gjorde til deg få så være (hva hun sa), for du kan ta igjen. Men i bunn og grunn skal man jo heller ikke oppføre seg sånn ovenfor en voksen! Om hun hadde dratt til deg, kunne du anmeldt henne, pluss sendt bekymringsmelding til barnevernet! Nesten synd det ikke skjedde. (Er jo bra du slapp en blåveis, men du skjønner jo hva jeg mener). Håper gutten har det bra.... Huff! Stakkars lille!
Stjerne37 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 Tror du har blitt helt gal jeg,hvorfor i all verden skulle jeg legge ut en vandrehistorie?????
Stjerne37 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2008 Ja,har faktisk tenkt tanken,skal på butikken før jeg henter guttungen så kanskje jeg skal ta ei jeg vet sånn litt hvem er å spørre.Nå jobba ikke hun i går,men kan hende hun har hørt om det.Hvis ikke kan jeg kikke etter personalet som jobbet i går.
Stjerne37 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2008 Er faktisk det som jeg tenker aller mest på,hvorfor i all verden spurte han om å bli med meg hjem??? er han bestandig redd liksom?
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 nei nå fikk jeg frysninger på hele meg. stakkars liten! du sku gått å tatt bilnr hennes og sjekket ut henne. men er for seint nå. får helt vondt av sånt. og jeg blir helt rystet over voksne som kaller ungene sine dum også....
Krokka og prinsessa Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 ÅÅÅ, får så vondt av slike ting! Tenk hvor mange barn som ikke har det så bra som de fortjener! SÅ SINNSYKT BRA AT DU SA FRA!! Forhåpentligvis fikk det moren til å tenke over ting i ettertid!
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #16 Skrevet 20. juni 2008 Oi...gudene veit hva hun kan finne på å gjøre og si mottil ungen hjemme på privaten da....huff.... Kan frese til ungene jeg også, men ikke sånne ting. At det går an!!! Godt du sa fra..kansje hun fikk en liten vekker...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. juni 2008 #17 Skrevet 20. juni 2008 Å herregud =( Får helt tårer i øynene når jeg leser sånt. Stakkars gutt!! Og siden han ba om å få blimed deg hjem, så tviler jeg på at det var første gang... Huff, mange triste sjebner der ute....
Labambie Skrevet 20. juni 2008 #18 Skrevet 20. juni 2008 Visse skulle aldri hatt unger.... :( Jeg er kjempestolt av deg HI, skulle vært flere som deg!!
☆Anonymia☆ Skrevet 20. juni 2008 #19 Skrevet 20. juni 2008 å fy faen i helvette nå fikk jeg vondt inni meg.. stakkars liten,JEG ER SUPER STOLT OVER DEG HI SOM GJORDE DET DER!!!!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 20. juni 2008 #20 Skrevet 20. juni 2008 Stakkars lille gutt:( Flott at du sa fra, jeg hadde heller ikke klart å la være å si noe om jeg hadde sett noe slikt, en unge skal slippe å oppleve at mamman hans kaller han noe så stygt uansett om hun er stresset eller ikke:O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå