Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Hvordan gjør dere det? Kjøper dere merkelapper( f.eks navnelapper.no) eller bruker dere merketusj?eller noe annet? Hva er best?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg bestilte merkelapper. Både slike man kan stryke på og slike man kan klistre på. De har vært veldig greie.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har kjøpt merkelapper, både til å stryke på og klistre på. Men har også skrevet på en del ting med tusj.
Piamin Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Samme hva dere bruker så lenge dere merker! Jobber i barnehage og det letter jobben vår så utrolig mye hvis dere merker! Merk alt, alltid!!!
Guttemamma78 Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Jeg bruker merkelapper fra Sabo.no..det er vevde navnelapper som du fester med taggit. Syns disse e veldig praktiske for du kan ta de av når klærne er for små å bruke de om igjen..så er de veldig fine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå