meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Nei... Kanskje det er litt hektisk hjemme med den nye lille jenta?
Mammaen til Isak Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Har sett a her innimellom kanskje ikke så rart om hu har masse annet å kose seg med nå
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Smyger innom på daglig basis, men får ikke skrevet stort med en puppegal liten frøken, en mammadalt og et hus å holde orden på... *svett bare av tanken*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå