anesam Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Vi har for tiden 3 alternativ; Hanna, Synne & May... Noen meninger? Har en Sander fra før...
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Helt klart Synne, det er et pent navn. Liker ikke de andre.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Hanna! Synne og Sander høres litt corny ut syns jeg..
dulille junivenn Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Kjempe fine navn alle tre syntes jeg da. Men Synne og Sander er kjempe fine sammen!!!!!!!!! Har du bestemt deg??
anesam Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 21. juni 2008 Nei vi har ikke bestemt oss.. en dag er det ene finest og en dag det andre!
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 21. juni 2008 #18 Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes alle alternativene dine er flotte navn. Men hvilken stil ønsker du? Dersom du velger Synne, får du to S-navn med to stavelser. -Det kan være stilfullt og navnene klinger godt sammen. Dersom du velger Hanna, får du forskjellige forbokstaver og endelser, men med den likhet at de har to stavelser. -De navnene passer godt sammen. Dersom du velger May, blir det veldig forskjellige navn. -Det gjør det veldig lett for besteforeldre å holde kontroll Det beste du gjør er å vente til jenta blir født. Da kand dere bli kjent med henne og finne ut hvilket navn som "henger" best på barnet. Lykke til!
anesam Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. juni 2008 Får nok bare vente å se ja.. men moro å høre andres meninger! Liker alle 3 navnene på forkjellige måter, og har ikke en bestemt stil jeg vil ha!
løveprinsen <3 Skrevet 21. juni 2008 #21 Skrevet 21. juni 2008 Hanna er kjempefint. Sander og Synne blir litt for likt. May liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå