Alhansi Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Dette har jeg ikke peiling på, så derfor spør jeg dere. I år blir det ikke ferie på oss, da vi venter baby. Men vi har sagt til ungene at vi kan dra inn til Trondheim og ta oss en langweekend der, med hotell og så kan ungene kose seg på Pirbadet,Vitenskapsmuseet, kino osv. Men så var det store spørsmålet, hvilket hotell er barnevennelig og kan romme oss all?? Er det mulig forresten? Vi er 2 voksen, en ungdom på 14 og to jenter på 6 og 8 år, de deler gjerne seng de to minste. Jeg har prøvd søke, men jeg blir liksom ikke noe smartere. Noen som kan hjelpe?? På forhånd tusen hjertelig takk!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hva med å ringe litt rundt til de forskjellige hotellene?? Thon Hotel Trondheim Kongens g 15, 7013 Trondheim 73 88 47 88 Dette ligger 50 meter fra Trondheim Torg http://www.thonhotels.no/trondheim Quality Hotel Augustin Kongens g 26, 7011 Trondheim 73 54 70 00 Også rett ved Tr.Heim Torg Best Western Chesterfield Hotel Søndre g 26, 7010 Trondheim 73 50 37 50 Dette ligger vel rett ved sentralbanestasjonen tror jeg.. Litt billigere hotel også vil jeg tro.(?) Er jo også mange nye fine hoteller i Trondheim. Rica Nidelven hotel og det rett ved Solsiden.. Mulig du må bestille 2 dobbeltrom da? Hvis du ikke finner noen som kan ta inn 5 på et rom. Barna på et rom, med 14 åringen som "barnevakt". Og mor og far på et rom. Eller mor og far på hver sitt rom med oppdelte barn? Bare et forslag=) Vanskelig dette med store familier på hotell tydeligvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå